Populaire berichten

woensdag 5 november 2008

1e afspraak

Vandaag was mijn 1e afspraak bij de psych.We praatten over een behandelwijze. We gaan een serie persoonlijke gesprekken voeren en ik moet op een introductiecursus. Iets waar ik dus helemaal geen zin in heb! Voor Coco is morgen de laatste les van de introductie cursus voor ouders over ADHD en we weten dan alle actuele kennis op gebied van ADHD. En nu moet ik verplicht naar weer zo'n zelfde cursus via een ander instituut. Echt onzinnig! Ik ben toch al zo snel verveeld. Waarom heb ik dat nou altijd? Ik heb zo vaak met scholing dat ik ergens naar een cursus moet terwijl ik de behandelde stof allang beheers. Dat is echt demotiverend!
Het zou goed zijn om met lotgenoten ervaringen uit te wisselen. Geloof me, ik heb veel lotgenoten me heen en we wisselen aardig wat uit. Daar heb ik geen groep voor nodig. Daarbij komt dat ik een hekel heb aan groepen. Waarop zo'n psych dan zal vragen hoe dat zo gekomen is. Oh boy!
Nou ja, laten we maar hopen dat ik er nog iets van op steek. Het is maar 4 keer.

1 opmerking:

  1. hi Freekje!! Mooi geschreven hoor, zo weet ik ook een beetje wat ik het hoofdje van mij zusje en haar kids omgaat. Sorry van de 'opruimvaat' van vroeger!! Daar pesten we je nu dus nog mee... Ik zal het noooiit meer doen. Succes daar.
    xxxPinkie

    BeantwoordenVerwijderen