Populaire berichten

maandag 3 november 2008

Vandaag te doen

Ik maak online te doen lijstjes met daarbij de valkuilen waardoor ik tijd verspil.
Ochtend
Omzetbelasting indienen(had al voor 1 nov. gemoeten)
Enzymendokter bellen
Kooklesboekjes maken voor nieuwe serie kooklessen
Rekeningen overmaken
De (houdbare)boodschappen van zaterdag uit de auto halen
Middag:
Kookles geven

Boodschappen
Koken
Waarschijnlijk met Coco haar opstel afmaken.


Valkuilen:
Leuke RSS feeds lezen ter onspanning tussen het werk door.
Mail checken en vervolgens leuke mails gaan schrijven.
Uurtje zingen
Deze weblog vullen met allerlei ideen.


Dus tot morgen!

2 opmerkingen:

  1. laat morgen eens weten of je je er aan hebt gehouden? Lijkt me lastig. Die valkuilen zie ik ook regelmatig, volgens mij is ons leven een grote valkuil, maar we krabbelen er snel weer uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik trap er maar weer eens in. Een commentaartje schrijven en dan onderzoeken of dat ook geplaatst wordt... toch?

    BeantwoordenVerwijderen